Handelsbetingelser for www.jazz5.dk

 

Firmaoplysninger:

FocusChina ApS

Aabogade 15

8200 Aarhus N

 

CVR nr.: 31 85 18 31

 

FocusChina ApS driver netbutik www.jazz5.dk , der kan kontaktes på:

Tel: +45 3178 6618 E-Mail: info@jazz5.dk

Tel: +45 2578 6618 E-Mail: info@focuschina.dk

 

Netbutik besvarer normalt mails indenfor 24 timer - dog ikke i weekenden.

Alle kontrakter indgås på dansk, og betingelser for salg og levering gælder, som beskrevet nedenfor.

 

Betaling

Når du handler på vores netbutik, modtager du pr. mail en ordrebekræftelse på din bestilling. Du vil desuden modtage track & trace, når varen afsendes. JAZZ5 modtager betaling med Dankort/VISA, Pay pal og MobilePay. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes fra JAZZ5.

Alle priser på www.jazz5.dk  er i DKK og inkl. moms.

Køb via www.jazz5.dk  kræver, at du opretter en profil – vi henviser til privatlivspolitikken nedenfor i forhold til vores behandling af dine persondata i den forbindelse. Du skal være fyldt 18 år for at kunne oprette en profil hos JAZZ5.

 

 

Levering og afhentning

Under afslutningen på din bestilling kan du tage stilling til, hvordan du ønsker din vare leveret. Den endelige fragtpris vil fremgå ved din bestilling i købsforløbet.

Fragtprisen afhænger af pakkens vægt og størrelse. Det er muligt at spare fragten ved at afhente varen på Aabogade 15, Aarhus N.

Du modtager track & trace oplysninger, når varen er afsendt fra vores lager, – så kan du selv følge pakkens vej hjem til dig. Ønsker du at afhente på vores adresse i Aarhus, får du besked, når din pakke er klar til afhentning. Skulle det mod forventning ske, at en bestilt vare ikke er på lager, modtager du straks besked herom.

JAZZ5 leverer på 1-3 dage i Danmark. Der kan ikke leveres i weekenden eller på helligdage.

 

Fortrydelsesret

Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler på www.jazz5.dk .

Fortrydelsesfristen løber fra den dag, hvor du har modtaget varen.  Hvis fristen udløber på en helligdag eller i en weekend, forlænges fristen til den efterfølgende hverdag.

Du kan ikke fortryde ved passivitet, dvs. at du ikke kan fortryde dit køb ved blot at nægte modtagelse eller manglende afhentning ved udleveringsstedet.

Bemærk! Bliver varen ikke afhentet eller nægtet modtaget, sendes varen retur til vores adresse. Omkostningerne til returfragt og eventuel genudsendelse af varen afholdes af dig.

Varen anses for modtaget/leveret, når varen er:

- ankommet til det ønskede leveringssted eller

- afhentet ved diverse udleveringssteder (herunder ved afhentning på vores adresse) eller

- afhentet af fragtfører bestilt af kunden

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb.  Meddelelsen skal gives til info@jazz5.dk . I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

For yderligere oplysninger om fortrydelsesretten, se venligst forbrugeraftalelovens standardvejledning om fortrydelsesret.

 

Returnering

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes tilbage, sammen med en kopi af din faktura til vores adresse. Varen skal sendes retur senest 14 dage efter, du gav meddelelse om fortrydelsen. Du skal selv betale for returfragten, og dermed bærer du risikoen for varen, indtil vi har modtaget forsendelsen

Varen skal returneres i original emballage og sørg for at den er forsvarligt pakket ind inden forsendelse. Manglende eller mangelfuld emballage kan i nogen tilfælde betyde at varens salgsværdi forringes og dermed træder fortrydelsesretten for brugte varer i kraft.

Vi modtager kun pakker sendt direkte til vores adresse. Vi accepterer ikke returpost sendt til postbutik eller pakkeboks.

 

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Vi fratrækker forskellen mellem ny og brugtpris samt administrationsomkostninger til håndtering af den brugte vare. Værdiforringelsen varierer fra varetype til varetype og skal vurderes individuelt.

 

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Fortryder du dit køb, tilbagefører vi naturligvis det beløb, du har indbetalt til os.

Vi gennemfører tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilliget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

 

Reklamation

Der ydes 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven. Det betyder, at du enten kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Skade på varen som følge af fejlhåndtering fra kundens side er ikke dækket af reklamationsretten. Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til os i rimelig tid efter varens modtagelse. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som muligt.

Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt.

Er reklamationen berettiget, fremsender vi en returlabel, så du kan returnere varen uden omkostninger.

Du er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os, hvis du har klager over en vare, som du har købt hos os. Vi kan både kontaktes via telefon, mail og almindelig post.

Du kan finde vores kontaktoplysninger under ”kontakt” på forsiden af vores webshop.

Du kan også klage over et produkt, købt på vores webshop, til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

Link: www.forbrug.dk

Du kan også anvende EU-Kommissionens online klageportal ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Du kan indgive klagen på følgende link:

http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse: info@jazz5.dk

 

‚Äč

Handelsbetingelserne er senest opdateret sept. 2019